خرید پستی چوب لباسی طرح فرشته 3عددی | خرید اینترنتی از فروشگاه من

چوب لباسی طرح فرشته 3عددی
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 30,000  تومان
خرید پستی

چوب لباسی طرح فرشته 3عددی

 

حتما برای شماهم پیش آمده است زمانیکه برای رفتن به مهمانی یا قراری عجله داشته باشید و همزمان لباس یا اکسسوری اکه می خواهید بپوشید ،در میان لباس های دیگر گم شده باشد و نتوانید آنهارا پیدا کنید . از طرفی نتوانید آن گونه که مناسب هست لباس ها و لوازمتان را در کمد بچینید و بعد از مدتی لباس هایتان بی نظم و درهم شود که در این صورت یا لباس چروک و مچاله می شود یا پیداکردن آن دشوار و زمان بر خواهد بود . 

 

 

چوب لباسی طرح فرشته با طراحی خاص و شیب مناسبی که دارد باعث می شود بتوانید انواع لباس ها،اکسسوری ها و وسایلی مانند کراوات ، کمربند ، شال ، تاپ ، جوراب و ... را روی آن آویزان کنید و مصرف بهینه ای را از فضای داخلی کمدتان داشته باشید . جنس این کالا از پلاستیک مقاوم است و به گونه ای طراحی شده است که باعث آسیب رساندن و نخ کش شدن لباس ها نشود . همچنین میتوانید 5لباس را در این چوب لباسی جای دهید. دارای وزن 230 گرم و ابعاد 40x17x5 سانتی متر می باشد و در درنگ های مختلفی تولید شده است.

 

با چیدن لباس و اکسسوری های مطابق آنها می توانید لباس های مخصوص هر مناسبتی را جدا کنید و ست های لباس هایی که  چندتیکه  است را از قبل ایجاد کنید تا زمان حاضرشدنتان را کاهش دهید و صرفا با یک انتخاب ، تصمیمتان را برای تیپ خود نهایی کنید .

 


 

قیمت 3عدد از این محصول 30000 تومان



قیمت : 30,000  تومان
خرید پستی