پکیج چال گونه و زاویه فک

به طور کلی زیبایی معیارهای خاص خود را دارد. برخی از معیار ها از گذشته مورد توجه قرار میگرفتند ولی بعضی دیگر با گذشت زمان و انجام آزمایش ها و تست های گوناگون آشکار شدند. اما با توجه به پیشرفت تکنولوژی و افزایش دانش در رابطه با زیبایی به لطف فضای مجازی ، هم اکنون افراد زیادی از فاکتور های مربوط به زیبایی آگاهی دارند.

تعدادی از معیار های خاص مربوط به زیبایی فقط در یک جنسیت صدق میکنند ولی برخی دیگر همه افراد را شامل میشوند. یکی از این فاکتور های فارغغ از جنسیت زاویه فک میباشد. از گذشته برخی افراد به طور کلی زیبا نامیده میشدند ولی غیر از کلیات به نکات خاصی توجه نمیشد که پس از تحقیقات فراوان مشخص شد زاویه فک بسیار تاثیر گذار است. اما یک فاکتور دیگر که بیشتر در خانم ها باعث جذابیت میشود و از ایام قدیم هم به آن توجه میشود چال گونه است.

تا پیش از این شما یا این نکات زیبایی را دارا بودید و یا مجبور بودید با عمل های زیبایی بسیار سخت و با ریسک بالا به آن برسید که همیشه هم نتیجه دلخواه را به همراه نداشت. اما حالا با این پکیج که خدمت شما ارائه خواهیم داد ، بدون عمل جراحی و تنها با استفاده کوتاه به صورت روزانه به زیبایی خیره کننده ای خواهید رسید و شما هم میتوانید از چال گونه و زاویه فک شبیه به مدل ها بهره ببرید.

ابعاد زاویه ساز فک 8 سانتیمتر در 2 سانتیمتر است و از جنس پلاستیک فشرده کاملا بهداشتی و در رنگ سفید قابل تهیه میباشد. همینطور وسیله ای که برای ایجاد چال گونه طراحی شده از جنس سیلیکون بهره میبرد و در چند رنگ عرضه میشود. این پکیج علاوه بر زاویه دهی فک و ایجاد چال گونه ، به دلیل طراحی و درگیر کردن عضلات خاص موجب کم شدن چروک های چشم و کم رنگ شدن خط لبخند نیز می شود.

قیمت این پکیج 110000تومان میباشد