خرید پستی آویز وسایل مدل حیوانات | خرید اینترنتی از فروشگاه من

آویز وسایل مدل حیوانات
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 120,000  تومان
خرید پستی

آویز وسایل مدل حیوانات

امروزه حتی کوچک ترین وسایل در دکوراسیون خانه اهمیت بسزایی دارند.درکنار کمد های دیواری و قفسه و شلف ها که باعث نظم دادن به وسایل و لباس ها میشوند اویز ها نقش بسیار مهمی دارند و در جلوه خانه بسیار تاثیر گذارند.این آویز مدل حیوانات با طرح خاص و شیکی که دارا است میتواند دکوراسیون خانه شما را بهتر از پیش کند.حتی شما قادر هستید با رنگ ها مختلف این آویزها طرحی خاص بر روی دیوار ایجاد کنید. رنگبندی جذاب و متنوع این آویز، طیف وسیعی از سلایق را در بر می گیرد.

ویژگی های محصول:این آویز ها قابلیت این را دارند که علاوه بر زیورالات و تابلوها و سایر وسایل دکوراتیو به لباس ها نیز نظم دهند.این اویز ها همچنین قابلیت استفاده درورودی خانه و اتاق ها را دارند و دکوراسیونی خاص و شیک را ایجاد میکنندو مهمان ها و اعضای خانواده میتوانند از کاربرد و زیبایی ان بهره مند شوند. این آویز ها جنس رزین می باشند که خود یک ویژگی منحصر به فرد می باشد.هریک از این آویز ها رنگ های متفاوت و طرح های مختلفی از حیوانات را دارا می باشند که با نوع چینش در یک سطح صاف و یا طرح های دیگر اشکال بسیار زیبایی بر روی دیوار ایجاد میکنند.

در پشت هر یک از این آویز ها سوراخی تعبیه شده است که به شما امکان نصب آسان را میدهد. درگذشته این آویز ها تنها در مدل های فلزی یا پلاستیکی با اشکال ساده وجود داشتند اما اکنون طرح های خلاقانه و خاص این آویز ها باعث ایجاد جلوه زیبایی در خانه می شوند و تمامی وسایل، مانند لباس هایی که استفاده نمیشوند یا لباس هایی که باید در دسترس باشند نظم می بخشد. علاوه بر لباس میتوانید انواع وسایل دیگر مانند کلید ، اکسسوری ، انواع زیورآلات ، در آشپزخانه برای آویزان کردن پارچه یا لیوان و ... را با کمک این آویز های جذاب در دسترس خود قراردهید. شما میتوانید با استفاده از این آویز های فانتزی و خاص تغییری شگرف در زیبا و دلنشین کردن دکوراسیون خانه ایجاد کنید.

قیمت 6عدد از این محصول120000تومان



قیمت : 120,000  تومان
خرید پستی