خرید پستی استند تخم مرغ chi | خرید اینترنتی از فروشگاه من

استند تخم مرغ chi
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 150,000  تومان
خرید پستی

استند تخم مرغ  chi

تخم مرغ از مواد غذایی بسیار مفید و درعین حال شکننده و ظریف می باشد که تقریبا هر روزه آن را میل میکنید. نگهداری تخم مرغ ها به صورت ایمن و منظم یکی از چالش هایی هست که بیشتر افراد با آن سر و کار دارند زیرا بیشتر یخچال ها فضای کافی را برای قرار دادن تخم مرغ ها ندارند.

از این رو استند تخم مرغ با طراحی دو طبقه و بسیار خلاقانه و زیبا ، بهترین انتخاب برای نگهداری تعداد زیادی تخم مرغ به صورت منظم و ایمن می باشد. ابعاد این محصول 21×30×12 سانتی متر می باشد. جنس بدنه محکم و بهداشتی ، با قابلیت جداسازی اجزا و شستشوی راحت و آسان ،  داری ۲۴ جایگاه قرار گیری تخم مرغ . این جا تخم مرغی دارای یک دسته در قسمت بالایی می باشد که حمل آن را راحت میکند. وسیله ای کاربردی و خلاقانه برای نگهداری تخم مرغ ها ، زیبا و متفاوت تر کردن فضا و دکور آشپزخانه به سادگی با کمک استند تخم مرغ طرح دار.


قیمت این محصول150000تومان



قیمت : 150,000  تومان
خرید پستی