خرید پستی قوری پیرکس با درب بامبو | خرید اینترنتی از فروشگاه من

قوری پیرکس با درب بامبو
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 380,000  تومان
خرید پستی

قوری پیرکس با درب بامبو

دمنوش ها به نوعی قدیمی ترین داروهایی هستند که به دست انسان ساخته شدند ولی در کشور ما برای مدت های زیادی در جاهایی غیر از مناطق روستایی و بین افراد قدیمی ، کمتر دیده میشد که از دمنوش ها استفاده شود. در سال های اخیر و با گسترش فضای مجازی اما اطلاعات مردم در این رابطه بالاتر رفت و اکنون شاهد افزایش استفاده از این گیاهان معجزه آسا هستیم.

اولین نیاز ما برای درست کردن یک دمنوش ، یک ظرف مناسب برای این کار است. ظرفی که از جنس با کیفیت ساخته شده باشد که تمامی خواص آن گیاه داویی را حفظ کند. قوری ها و ظروف مختلفی برای این کار وجود دارد ولی اگر دنبال زیبایی در کنار کیفیت هم هستید محصول امروز را از دست ندهید.

این قوری به صورت کاملا شفاف و برای استفاده بر روی حرارت مستقیم شعله طراحی شده است. این شفافیت علاوه بر زیبایی ، در زمانی که چای در آن دم میکنید کمک میکند که به رنگ دلخواه چای برسید و از دم کشیدن آن مطمئن شوید. در کنار این ها ، این قوری دارای یک درب از جنس بامبو هست و با داشتن واشر به طور کامل کیپ میشود و حرارت و عطر گیاه دم شده را نگه میدارد.

ابعاد این محصول 17x14x12 میباشد که گنجایش کاملا قابل قبول برابر 800 میلی لیتر را در اختیار شما قرار میدهد. وزن این قوری 300 گرم و شیشه آن از جنس پیرکس با قابلیت استفاده بدون نگرانی روی شعله مستقیم است و با توجه به آنتی شوک بودن هیچ حساسیت خاصی به تغییرات ناگهانی دما ندارد به طوری که شما میتوانید آن را مستقیم از یخچال در آورده و روی گاز قرار بدهید. درب این قوری هم همانطور که گفته شد از چوب بامبو میباشد که با استفاده از واشری که بر روی آن تعبیه شده به راحتی کیپ میشود.

قیمت این محصول 380000 تومان میباشد



قیمت : 380,000  تومان
خرید پستی