خرید پستی قالب سمبوسه وپیراشکی طرح قلب | خرید اینترنتی از فروشگاه من

قالب سمبوسه وپیراشکی طرح قلب
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 40,000  تومان
خرید پستی

قالب سمبوسه وپیراشکی طرح قلب 

زمانیکه می خواهید غذای ساده و خوشمزه ای مانند پیراشکی درست کنید اما وقتی خمیر میگیرید نمی دانید که به چه صورت مواد غذایی را درون پیراشکی قرار دهید که حین سرخ شدن یا پف کردن خمیر پیراشکی، آن مواد به بیرون نریزد و خمیر پیراشکی از هم باز نشود . در این موقعیت شما به قالبی احتیاج دارید که علاوه بر زیباکردن طرح غذا ، بتواند به گونه ای خمیر پیراشکی را به هم بچسباند که محتویات داخل آن حین سرخ شدن بیرون نریزد و با دردسر مواجه نشوید.

 

 

قالب پیراشکی طرح قلب از جنس پلاستیک مرغوب PVC است و باعث نچسب بودن این کالا شده است . دارای سه سایز بزرگ، متوسط و کوچک می باشد که قطر آنها به ترتیب 9 ، 7 و 6 سانتی متر است . قالب طرح قلبی قابلیت شست وشو در ماشین ظرفشویی دارد .می توانید با این قالب پیراشکی سمبوسه ، پای میوه و شیرینی محلی قطاب را به بهترین شکل درست کنید و سفره ی زیبایی را بچینید .

 

 

استفاده آسان و خوش دست بودن این قالب ، طراحی زیبا وسایز و رنگ های متنوعی که دارد باعث جذب افراد خوش سلیقه می شود .

 

قیمت این محصول 40000 تومان



قیمت : 40,000  تومان
خرید پستی