خرید پستی روغن گیر دسته بلند stega | خرید اینترنتی از فروشگاه من

روغن گیر دسته بلند stega
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 80,000  تومان
خرید پستی

روغن گیر دسته بلند stega

توری روغنگیر دسته بلند به شما این امکان را می دهد تا انواع مواد غذایی را پس از سرخ کردن به خوبی و بدون هیچ روغن اضافه ای از تابه و ظرف خارج کنید و غذا را با رنگ منحصربه فردی سرو کنید. این روغن گیر با جنس و کاربرد بی نظیر خود یکی از بهترین روغنگیر های موجود در بازار می باشد.

این روغنگیر به علت ابعاد مناسب خود فضای خوبی را برای جاگیری غذاها در اختیارشما قرار میدهد و شما به یکباره میتوانید مقادیر زیادی از مواد غذایی خود را سرخ و روغنگیری نمایید.این روغنگیر از جنس استیل مقاوم و ضدزنگ است و دارای قطر 20 سانتی متر می باشد.این روغگیر دارای جا برروی دسته خود برای اویزان کردن می باشد و این روغنگیر بیظیر  همچین برای خروج مواد پخته شده و ابپز شده همچون سبزیجات  و نودل و... کاربرد  دارد. این توری روغن گیر با دسته بلندی که دارد امکان برداشت مواد غذایی را برای شما راحت تر کرده است.

قیمت این محصول 80000  تومان



قیمت : 80,000  تومان
خرید پستی