خرید پستی جا ادویه پمپی AP | خرید اینترنتی از فروشگاه من

جا ادویه پمپی AP
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 130,000  تومان
خرید پستی

جا ادویه پمپی AP

ادویه پاش ها تا کنون با تنوع بسیار بالا و طراحی های مدرن تولید شده اند.اما این نوع جدید از جا ادویه ای حتی از سایر طراحی های مختلف دیگر نیز بسیار راحت تر و ایده آل تر می باشد.همچنین به گونه ای کم یافت میشود که برخلاف سایر ظروف ادویه ها کمتر دیده میشود و به نوعی تازه و زیبا می باشد.
ویژگی محصول:••پلاستیک درجه یک و مرغوب•• ابعاد 11.5x6x5.3 سانتی متر


این جا ادویه ای منحصر به فرد به عنوان شکرپاش نیز بسیار محبوب می باشد.چرا که معضل های شکرپاش های قدیمی را ندارد و تنها کافی است این شکرپاش خوش دست را در دستان خود قرار داده و دکمه پمپی آنرا بفشارید تا به راحتی و به میزان موردنظر شکر دریافت کنید.
یکی دیگر از مزیت های این شکر پاش این است که به علت پمپی کار کردن آن،دیگر نیازی نیست که نگران سفت شدن شکرها و کارنکردن شکر پاش باشید.
همچنین این جاادویه ای برای تمام ادویه ها و حتی حبوبات مناسب می باشد چرا که بسیاری از سختی های سایرظروف ادویه ای و بانکه های حبوبات مثل مشکل در اندازه گیری و هماهنگ نشدن بسیاری از مجرا ها با اندازه دانه های حبوبات و ... را به هیچ عنوان ندارد.

قیمت این محصول130000تومان



قیمت : 130,000  تومان
خرید پستی